Jak vypadá přechod na SmartMEDIX z jiného ambulantního programu
Nabídneme Vám ukázku našeho programu, kterou můžeme uskutečnit osobně ve Vašich prostorách nebo online prostřednictvím vzdáleného připojení. Tento krok Vám poskytne ucelený přehled o klíčových funkcích a přínosech našeho řešení. Během prezentace Vám zodpovíme jakékoli otázky, abyste se mohli s plnou jistotou rozhodnout, že právě SmartMEDIX je přesně program pro Vás.
Připravíme zkušební převod dat a vytvoříme z nich demo verzi programu, kterou Vám nainstalujeme přímo na Váš počítač. Díky tomu můžete nahlédnout do reálného prostředí programu a vyzkoušet si práci přímo s Vašimi pacienty.
Po instalaci demoverze pro Vás a Vaše zaměstnance uděláme kompletní školení programu, abyste se mohli snadno naučit všechny funkce a efektivně využívat program ve Vaší praxi.
Po úspěšném zkušebním období provedeme ostrý převod Vašich dat do našeho programu. Tento krok zajišťuje, že všechna Vaše požadovaná data jsou správně migrována a plně funkční.
V den zahájení ostrého provozu bude náš pracovník přítomen přímo ve Vaší ordinaci. Tím zaručíme, že vše půjde hladce a jakékoli potenciální problémy budou okamžitě vyřešeny.
Posledním krokem je zaškolení do tvorby dávek a úspěšné odeslání vyúčtování na zdravotní pojišťovny. Díky propracovaným kontrolám a snadnému procesu vyúčtování, Vám systém ušetří čas a minimalizuje chyby při vyúčtování.
SmartMEDIX - demoverze
Základní program
odesílání dávek z programu přímo na portál ZP
online ověření stavu pojištění a registrace
eNeschopenka, eRecept, ePoukaz
obrazová dokumentace a záznam videa (skenování, import dokumentů)
automatické zvaní na preventivní prohlídky
stahování zúčtovacích zpráv z portálů ZP
napojení na externí programy a zařízení (EKG, holter, UZ, spirometr, atd…)
Dodávka informačního systému SmartMEDIX® se skládá ze dvou položek:
Program - právo používat program SmartMEDIX®
Služba - programová údržba a podpora
SmartMEDIX - Vzdálená pomoc
Spuštěním klienta souhlasíte s připojením našeho operátora k vašemu počítači. Prosím, sdělte operátorovi Vaše ID a
Heslo. Tyto údaje jsou uvedeny v klientském programu pro vzdálenou pomoc (viz. obrázek po straně).